Brosúra nyomtatás, füzet készítés
Más néven: Irkafüzet, tájékoztató füzet, kiadvány, magazin, brossúra nyomtatás, brossúra gyártás
Gyors és gazdaságos, 80 oldalas terjedelemig a legoptimálisabb választás. Speciális irkatűzéssel készülnek és a legnépszerűbb nyomdai termékek.
Füzet termékleírás:
A füzetek, vagy brossúra néven is ismeretesek. Jellemzőjük, hogy gyorsan elkészülnek, gazdaságosak, így nem véletlenül a legismertebb és legnépszerűbb nyomdai termékek közé tartoznak. A lapokat úgynevezett irkatűzéssel rögzítjük egymáshoz, de omega kapcsos tűzés is választható a füzet készítés előtt.
Kisebb terjedelmű nyomtatott termékeknél ez a legköltséghatékonyabb választás, ugyanis ára igen kedvező. Ez 8 oldalas terjedelemtől kérhető, az oldalszámokat efelett pedig 4-esével szükséges emelni. Maximum 80 oldalig használható, magasabb oldalszámnál már inkább a ragasztókötést használjuk a kiadvány tartóssága érdekében.
A füzet készítést ajánljuk termékbemutatáshoz, szezonális akciók részletesebb leírásához, útmutatóként, de akár műsorfüzetként is remek választás. Bár irkafüzeteink kiváló minőségűek, amennyiben masszív igénybevétel éri majd nyomtatott termékét, javasoljuk a ragasztott, illetve a puhatáblás kiadványokat. A gyártás mellett a tervezés folyamatában is szívesen részt veszünk, így a grafikai kialakításban is kérheti munkatársaink segítségét.
Szabvány füzetméretek:
A/3, A/4, A/5, A/6,
B/3k, B/4k, B/5k, B/6k
A gazdaságossági szempontokat is figyelembe véve B-s méreteknél a szűkített, azaz a ‘k’ betűvel jelzett méreteket javasoljuk.
Az általunk használt, szűkített B-s formátumok járnak a legkisebb eselékkel.
További gazdaságos méretek:
20 x 20 cm, 15 x 15 cm
Ha egyéb konkrét elképzelése van, kérjen árat tőlünk.
Elkészülési határidő:
4-5 munkanap, amely módosulhat a termeléstől függően.
Füzetnél használható utómunkák:
A füzet gyártásának utómunkálatai kiemelkedő fontossággal bírnak annak érdekében, hogy a végső termék minősége és megjelenése optimális legyen. A lehetőségek széles skálája áll rendelkezésre, hogy a kiadvány még vonzóbbá és funkcionálisabbá tegyük.
Az utómunkálatok közé tartozik a fóliázás, amely lehet matt vagy fényes. A matt fóliázás a prospektus elegánsabb megjelenését eredményezi, míg a fényes fóliázás élénkebbé teszi a színeket és kiemeli a grafikai elemeket.
A UV lakkozás egy másik elterjedt utókezelési mód, amely nemcsak védelmet nyújt a kiadványnak, hanem kiemeli a design részleteit és fényes hatást kölcsönöz nekik.
A domborozás és a prégelés lehetővé teszi a szövegek és grafikai elemek kiemelését, amelyek így tapinthatóvá válnak, így felhasználóbarát élményt nyújtanak a füzet lapozásakor.
A stancolás és a kihajtható borító fülek egyedi megjelenést és funkcionalitást adhatnak a kiadványnak. A stancolt részek lehetővé teszik például különleges formák vagy ablakok kialakítását, amelyek figyelemfelkeltőek lehetnek. A kihajtható borító fülek pedig segíthetnek a dokumentum gyorsabb és könnyebb kezelésében, valamint extra információk vagy tartalmak elhelyezésében.
Ezek az utómunkálatok lehetővé teszik, hogy a kiadványok még inkább megfeleljenek a célcsoport igényeinek és kiemelkedjenek a versenytársak közül a vizuális és funkcionális vonatkozásokban egyaránt. A kreatív utómunka lehetőségeinek kihasználása segíthet abban, hogy a füzet hatékonyabb eszköz legyen a marketingkommunikációban és a célcsoport meggyőzésében.