Brosúra készítés profin

Profi brosúra készítés. Hogyan is?

A nyomdaipar egyik legnépszerűbb terméke töretlenül a brosúra. De mi ennek az oka, mire használható, és hogyan hozható ki a legtöbb ebből a reklámhordozóból? Cikkünkben körüljárjuk a témát és adunk pár tippet, ha Ön is belecsapna a brosúra készítésbe!

Füzet, tájékoztató, brosúra, kiadvány, katalógus – mi a különbség?

Gyakorlatilag semmi, a fenti nevek összesén ismeretesek a brosúrák. Mindegyik irkatűzéssel (esetleg omega-kapoccsal) rögzített kiadványt takar, melyek gazdaságosak és gyorsan elkészíthetőek. Ezzel el is jutottunk oda, hogy miért választják szívesen ügyfeleink a brosúra készítést. Akár 4 nap alatt legyártható, ára pedig messze kevesebb, mint a ragasztókötött változatoké. A lehetséges terjedelemben azonban elmarad utóbbitól, illetve amennyiben kifejezetten az exkluzív megjelenés a cél, érdemes a puhatáblás könyveket preferálni.

Brosúra készítés profin

A brosúra készítésről

A fent említett speciális irkatűzéssel készülnek, amely 4-től 80 oldalas terjedelemig használható biztonsággal. Fontos tudni, hogy brosúrák csak páros oldalszámmal készíthetőek, ezt a tervezés fázisában figyelembe kell venni. Az extra biztonság érdekében az omega kapocs is használható, ezt érdemes egyeztetni rendelésleadáskor a nyomda munkatársaival. A borító e termék esetén is számos lehetőséget kínál, akár esztétikai szempontból, akár a tartósság megőrzése miatt gazdagítanánk. Csak néhány példa: gondoljon a felületvédelemre brosúra készítéskor, válaszon lakkozást vagy fóliázást a kiadványhoz. Ezek segítenek hosszú távon megtartani a füzet eredeti formáját. Intenzív használat esetén is ellenállnak, illetve védenek a környezeti hatásoktól, mint napfény, lapozás, kismértékű nedvesség. Ha viszont még feltűnőbbé, szebbé szeretné tenni a tájékoztatót, javasoljuk a prégelést (csillogó felületek elhelyezését) vagy akár a dombornyomást.

Brosúra készítés profin

Mikor érdemes brosúrát készíttetni?

Pár példa a felhasználáshoz: jó módszer a termékpaletta ismertetéséhez, szezonális ajánlatok bemutatásához, de például akkor is jó választás, ha részletesen írná le egy terméke jellemzőit.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését a brosúra készítéssel kapcsolatban, lépjen kapcsolatba kollégáinkkal elérhetőségeink egyikén.

Brosúra árajánlatkérés
2020. szeptember 8.